۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

راھھای تقویت ارگاسم در مردان

راھھای تقویت ارگاسم در مردان

اکثر مردھا اینقدر به موضوع ارضاء جنسی زن فکر میکنند که از خودشان غافل شده و فراموش میکنند که خودشان ھم باید از سکس لذت ببرند! موضوع بحث امروز ما اینست که
شما چگونه ارگاسم خود را تقویت کنید.

ھنگام سکس شما باید به خواسته ھا و نیازھای جنسی شریک جنسی و ھمینطور خودتان توجه داشته باشید و ضمن ارضاء او بتوانید از ارگاسم خود لذت بیشتری ببرید.

برای اینکه ارگاسم بھتری داشته باشید ھفت راه ساده وجود دارد :

١ - توجه بیشتر به حواس پنجگانه: به صداھای اطراف خود مثل صدای موزیک یا صدای ناله شھوانی ھمسرتان توجه کنید.تمام قسمتھای بدن او را با دست خوب لمس کنید.سعی کنید عطر سکس را در اطراف خود استشمام نمایید.بدن زن را بوسیده و بخورید.و دست آخر اینکه موقع سکس ھمیشه به یکدیگر نگاه کنید.

٢ - تخیل و خیالات سکسی کمک زیادی به تحریک شما و تقویت ارگاسم مینماید.خیال پردازیھای سکسی بویژه در اولین سکس و ھنگامیکه شما ھنوز با او چندان آشنا نیستید،بسیار کمک کننده است.

٣ - از او بخواھید تا قسمتھای مختلف بدنتان را تحریک کند.در بسیاری از مردھا نقطه جی در مقعد قرار دارد.در اینصورت موقع سکس از ھمسرتان بخواھید تا اطراف مقعدتان را بمالد یا اینکه انگشتش را وارد مقعد شما نموده و غده پروستات را تحریک کند.انجام این عمل ھمزمان با ارگاسم،لذت آنرا دوچندان میکند. اگر شما از گروه مردانی ھستید که از لمس مقعد خوششان نمی آید، از ھمسرتان بخواھید تا با دستھایش بیضه ھای شما را ماساژ دھد.فشار دادن بیضه ھا در زمان انزال،اثر خوبی روی تقویت ارگاسم شما دارد.

٤ - گاھی در موقع انجام عمل نزدیکی ھنگامیکه خیلی تحریک شده اید، مکث کرده و برای مدت کوتاھی به معاشقه یا کار دیگری بپردازید.سپس دوباره آلت خود را وارد نموده و ادامه دھید.
انجام این توقفھا در بین سکس، باعث تقویت ارگاسم زن و مرد ھردو میشود.

٥ - برای اینکه ارگاسم فراموش نشدنی داشته باشید،موقع انزال ماھیچه ھای لگن و ران خود Kegel را برای چند ثانیه منقبض کرده و دوباره شل کنید.ھمچنین میتوانید با انجام تمرینھای
عضلات کف لگن را تقویت نموده و ارگاسم مطبوعی داشته باشید.

٦ - عده ای معتقدند که لذت ھمراه با درد است.گاھی کشیدن موھا،ضربه به باسن و امثال آن میتواند لذت ارگاسم را بیشتر کند.

٧- خیلی از مردان در موقع ارگاسم دیوانه وار تلمبه میزنند! من پیشنھاد میکنم ھنگامیکه  احساس کردید به ارگاسم نزدیک شده اید، سرعت خود را کم کرده و حرکت آلت خود را آھسته تر نمائید و درعوض روی احساس خروج منی از بیضه و ورود آن به آلتتان و پرتاب آن از آلت تمرکز کنید .

با بکارگیری این روشھای ساده شما میتوانید ارگاسم خود را تقویت نموده و لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر